حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه
در دیدار از سرپرستی یزد فردا در ابرکوه:
یزد فردا رسانه ای تأثیر گذار است

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: امام جمعه ابرکوه به همراه احمدی پور از مسئولان دفتر امام جمعه، در روز خبرنگار در دفتر سرپرستی یزد فردا در ابرکوه حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد خبری قرار گرفت.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این دیدار اظهار داشت: فعالیت های خبری یزد فردا را دنبال می کنم و این سایت خبری را سایتی فعال و بروز می دانم.

حسینی افزود: از فعالیت های اطلاع رسانی یزد فردا راضی هستم و این مجموعه را مجموعه ای فعال در اطلاع رسانی می دانم.

وی یادآور شد: یزد فردا از مجموعه ای پویا و تأثیر گذار تشکیل شده و توانسته است با جذب مخاطبان بسیار در تمامی ابعاد خبری، در بروز کردن اذهان عمومی تلاش نماید.

وی همچنین انعکاس اخبار شهرستان ابرکوه در یزد فردا را بسیار خوب ارزیابی نمود.

حسینی همچنین از انعکاس کامل اخبار نماز جمعه و دفتر امام جمعه شهرستان در یزد فردا نیز قدر دانی نمود.

در این دیدار، سرپرست یزد فردا در ابرکوه نیز در سخنانی، روند اطلاع رسانی در یزد فردا را تشریح نمود.

وی اظهار داشت: یزد فردا تمامی تلاش خود را در انعکاس اخبار استان یزد به دور از مسائل جناحی و هم راستا با خط مشی نظام اسلامی و فرمایشات رهبری به کار می گیرد که این امر اعتماد عمومی مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

سرپرست یزد فردا افزود: در ابرکوه نیز تلاش یزد فردا مانند دیگر نقاط استان، انعکاس اخبار، مسائل و مشکلات به بهترین نحو بوده است.

وی نتیجه این تلاش را ارسال بیشترین حجم خبر از شهرستان با بیش از 200 خبر از ابتدای سال تاکنون و حدود 600 خبر از ابتدای شروع به فعالیت در مردادماه 89 تاکنون دانست.

به گزارش یزد فردا، حجت الاسلام حسینی از علاقمندان یزد فردا می باشد که علاوه به توجه به اخبار شهرستان، پیگیری مداومی برای درج اخبار دفتر امام جمعه در این سایت خبری دارد.

سرپرستی یزدفردا -یزد:ضمن تشکر و قدر دانی از حمایت و عنایت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی

که یکی از ائمه جمعه های به روز استان در عرصه سیاسی اجتماعی هستند ،نسبت به همکار پرکار و پرتلاشمان آقای رحیم میرعظیم  در ابرکوه و همچنین همکاران سرپرستی استان یزدفردا ،و عرض خسته نباشید به همکار خوب و پرتلاشمان آقای رحیم میرعظیم که بدون هیچ چشمداشتی تنها با عشق نسبت به پوشش اخبار شهرستان ابرکوه فعالیت دارند ،بر این اعتقادیم که نظارت علما و روحانیون بر امور رسانه ای باعث خواهد شد تا از انحرافات احتمالی جلوگیری شود و یزدفردا خرسند خواهد شد که در صورت بروز خطاهایی در انتشار اخبار و مطالب در یزدفردا از راهنمایی های دلسوزانه علما و روحانیون معزز استفاده نماید .

و قطعا حمایت های معنوی حجت الاسلام حسینی امام جمعه محترم ابرکوه از خبرنگاران خصوصا همکار پرتلاشمان  باعث شده است تا ابرکوه نسبت به سایر شهرستان های استان یشترین حجم اخبار و گزارشات را به خود اختصاص دهد .

در پایان امیدواریم که همیشه بتوانیم تنها برای رضای پرودرگار متعال گام برداریم .

گزارش تصویری حضور امام جمعه محترم ابرکوه در دفتر یزدفردا در ابرکوه:



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا